det var som fan Amanda?

SItter och dricker i min ensamhet, efter all kaos idag med alla utbrott dvs. antar att jag kommer sitta lonely on the buss to :( nickan är redo för brudarna i hope.. bad vin och härligt umgänge fan vad jag saknat det!

Kollar på nån jävla fitta som får shoppa för 35 tusen eller så....HALLÅ?! dela med dig din SATMARA!!!!
aja folk är verklig väldigt själviska vid vissa tillfällen hahah.. men hon får väl shoppa i sin ensamhet då, medans jag sitter här med min data som sällskapsdjur..
FUck måste fan skaffa ett djur, vill ha en ponny i mitt rum eller typ en liten tigerunge fett med respect.. vem vill mucka med Amanda och hennes tiger.. nobody ;) yeaaaaa



Här är jag med min unge ja ska ta hem snart....Dock ser den väldigt plastlig å uppstoppad men jag lovar den lever tro mig,,,.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0