I fall behind

Ibland är man ledsen och ibland är man glad! Omkring dig är jag alltid ledsen, det gör ont i hjärtat att se dig..I vår position ska det vara tvärtom men inte i det här fallet!
Jag är gjort av dig och du ska finnas där när jag behöver, jag ska kunna säga vad som helst till dig utan att du säger det vidare...
Jag försöker få allt att gå ihop men det går inte i det läget vi är i just nu och det vet du lika väl som jag. För att få ett stopp på eländet måste du komma ner på jorden och bete dig som du är gjort att bete dig som. Men just nu känner jag ingen feeling alls från dig, bara att du vill bli av med mig fort som vinden vilket skär i hjärtat så enormt.
Jag ber dig sätta dig ner och prata men du vänder mig bara ryggen och ger upp, vad är det för inställning, jag tvingade ingen att komma till världen så skyll inte på att jag är trasig för allt som hänt under alla mina år enda sen jag föddes så inte konstigt att jag är den människan jag är, hoppas bara mina vänner inte ser mig som en sådan, för den personen försöker jag få bort från mig men det sitter i generna!
Jag blir såååå arg att den människan som ska finnas i ens liv och få en att känna sig som en prinsessa och är värd en kram varje natt innan man ska sova finns inte där och har aldrig funnits, vem ska jag då krama om? Jag beger inget av förutom kärlek för det är det dyraste en person kan ge till en annan..
Du finns i mitt huvud 24/7 till och med stunder som handlar om mig, lite komiskt men så är det! Jag är psykiskt störd av allt... varför just jag? 
När jag kollar alla bilder på när jag var liten ser jag varje gång att något fattas, när ja var liten var jag rädd för dig men nu vill jag att du finns som alla andra! Jag ber dig offra dig lite, du anar inte hur mycket det tär på en! All kraft är snart slut och tårarna har tårkat ut.

Det finns folk som har det sååååå mycket värre men man ska aldrig jämnföra sitt liv med någon annans alla lever olika och det ska respekteras!

jag orkar inte uttrycka mig mer.. ja ger mig snart!


men i övrigt mår jag bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0